Donnerstag, 16. Mai 2013

Vatertagsgeschenk/ A gift for father's day

Ich habe euch ja noch gar nicht gezeigt, wie die diesjährige Verpackung zum Vatertag ausgesehen hat. Da ich ja nicht wirklich der Held im verpacken bin, muss dann ja immer mal eine schöne Verpackung her. Und diese habe ich bei Adela im Shop gefunden.
Wow, time flies. I didn't even Show you this years father's day gift. ( in Germany we had father's day May 9th) You know, I am absolutely untalented if it comes to gift wrapping, so I usually make a bag or box to give along. Well, I found the perfect box at Adela's shop.

Ich habe Verpackung Bottle of Cheer verwendet.
I used the Bottle of Cheer template.



Wie ihr ja wisst sind die Schablonen von Adela in verschiedenen Schneideformaten, so kann ich ihre Verpackungen immer bequem mit der Cameo ausschneiden. :)
You know that Adela's templates come in different cut files so I can use my Cameo instead of hand cutting all the pieces.


So, nun wünsche ich euch noch einen schönen Tag.
Have a great day.


2 Kommentare:

Martina hat gesagt…

Cool! Eine tolle Verpackung und ganz wunderschöne Farben!
LG Martina

lisa808 hat gesagt…

That is a great template for Father's Day and so many other occasions.

p.s. Father's Day is always the 3rd Sunday in June in the US.